onsdag 27 mars 2013

Estet & Media

Är du osäker på vad du skall välja för program och vet du inte vad framtiden har att erbjuda? Då är det här programmet som skapat för dig! Hehe kul att jag sa skapat, när hela programmet handlar om skapande. Nej men jag valde Estet & media för att jag dels är intresserad av foto m.m men också för att jag inte har någon blekaste aning om vad jag vill göra i framtiden. Och eftersom det här programmet är högskoleförberedande så spelar det ingen roll om du inte vet. För när du väl har kommit på vad du vill göra med ditt liv så är det bara att läsa vidare. Och det klart att man skall ha kul under tiden man tänker och inte välja natur som bara pluggar och pluggar. Jag trivs så himla bra här! Både med lektionerna, lärarna och klasskamraterna.

Inte övertygad än? Bild bevis på hur kul vi har!


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar