tisdag 19 mars 2013

Vanlig blogg

Som ni kanske har märkt så skriver inte jag om vad som händer i mitt liv så mycket och inte heller om sånt som många andra bloggar gör. Vanliga bloggar. Och det beror på att jag själv tycker inte det är så intressant att läsa om när folk skriver "idag åt jag en macka med ost, den var god" och så vidare. Jag tycker mer om att läsa om hur andra människor tänker. För alla människor tänker olika, och det är inget speciellt vanligt samtalsämne heller. Nu är inte jag så bra på att blogga dock, och det kan bero på att det inte är något jag vanligtvis gör. Jag har haft en blogg tidigare men då hade jag den mest för mig själv. Jag skrev saker som jag ville komma ihåg, saker som kan vara kul att läsa när man blir äldre. Inget som jag liksom visade för mina vänner eller någon sådant. Anledningen till att jag tycker det är intressant att läsa om vad andra människor tänker är för att jag alltid har tyckt att det mänskliga psyket är fascinerande. Och ja, om någon tycker att det är tråkigt att veta vad jag tycker och tänker så är det ju bara att sluta läsa min blogg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar